Dit ga je doenWat je weet: Als je vragen hebt, bel dan de callcenterafdeling van het bedrijf. Daarom weet u hoe u het goed moet doen: servicegericht en adviserend! In VodafoneZiggo kun je altijd telefoontjes van klanten beantwoorden. Tijdens elk gesprek kijk je of er verkoopkansen zijn. Deze klant krijgt wel een tv-abonnement van Ziggo, maar via internet kun je deze klant volledig onderdeel maken van VodafoneZiggo. Uw offerte verrast de klant, en u heeft een tevreden klant! Als klantenservicemedewerker kun je rekenen op leuke extra features, zoals bonussen, reiskostenvergoedingen, ontwikkelingsmogelijkheden, pensioengevend pensioen en meer! Ben je klaar om de uitdaging aan te gaan? Wacht niet langer, solliciteer vandaag nog! Als sales call center medewerker ben jij degene die klanten zoveel mogelijk aan VodafoneZiggo bindt. Je weet van elke klant een echte ambassadeur te maken om de organisatie verder te verbeteren! Concreet kun je denken aan de volgende werkzaamheden:
Daarom is het belangrijk om veel verkoopvaardigheden te hebben. Je kunt het natuurlijk alleen tijdens runtime verbeteren, maar het is beter om interessante verkoopspellen te vinden. VodafoneZiggo verzorgt on-the-job trainingen, dus na ongeveer een maand kun je je werk volledig zelfstandig afronden! Dit krijg je
Hier ga je werkenVodafoneZiggo is een fusie van twee machtige Nederlandse bedrijven. Sinds januari 2017 vormen ze een combinatie in Nederland. Als communicatieprovider bieden ze klanten de beste diensten op het gebied van entertainment, mobiele telefoons, vaste telefoons en internet. Je komt terecht op een afdeling waar 100 collega’s verdeeld worden over 5 tot 6 teams in het Weena kantoor in Rotterdam. Het kantoor is geen gewoon kantoor en daar zijn ze erg trots op. Pauzeer om te winkelen of te lunchen; alles is mogelijk! Er is een jungle-achtig thema, met een palet tussen de tafels, en een echte huiskamer waar het heerlijk toeven is. Heeft u een pauze of wilt u iets heel anders doen? Misschien kun je je hoogste score op de Playstation verslaan, of je collega’s verslaan met een bal die aanvoelt op tafel! WerktijdenJe kunt zowel parttime als fulltime werken. Het minimum aantal uren is 24 uur per week en het maximum is 40 uur per week. Het is belangrijk dat u de beschikbaarheid van minimaal twee nachten aangeeft. Uw werktijden zijn flexibel in te delen en afhankelijk van uw beschikbaarheid! Je kunt van maandag tot en met vrijdag werken van 8.00 uur tot 20.00 uur of op zaterdag en zondag van 9.00 uur tot 18.00 uur In het weekend wordt je rooster tweewekelijks opgesteld. Dit neem je mee
|
https://nl.nieuwejobs.com/job/q/contact-center-medewerker.html |
